Επίκαιρα

ΒΟΙΩΤΙΑ Ο ΟΣΕ «Έκοψε» τις κάρτες των εργαζομένων. Φτηνές δικαιολογίες

Εδώ και δύο χρόνια και στο πλαίσιο της κοινωνικής αλλά και της εκπτωτικής πολιτικής ο ΟΣΕ είχε εκδώσει κάρτες για τους εργαζόμενους που χρησιμοποιούσαν το τρένο σταθερά για να μεταφέρονται στις δουλειές τους. Οι κάρτες αυτές ίσχυαν σε ακτίνα Βοιωτίας, Εύβοιας και Κορινθίας.

Έτσι οι εργαζόμενοι αυτών των νομών και ιδιαίτερα της Βοιωτίας χρησιμοποιούν το τρένο ξημερώματα για να πάνε στις δουλειές τους στην Αθήνα και το μεσημέρι να επιστρέψουν στις οικογένειές τους, πλήρωναν 130€ το μήνα.

Εδώ και 29 ημέρες ο ΟΣΕ δεν εκδίδει αυτές τις κάρτες με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι να αναγκάζονται να πληρώνουν έως και 400€ για τις μετακινήσεις τους!

Όπως γίνεται κατανοητό με μισθούς 800€ να δίνεις 400€ στις μετακινήσεις σου είναι σοβαρό ζήτημα για την επιβίωση οικογενειών των τουλάχιστον 300 οικογενειών της Βοιωτίας.

Ελέγχεται επίσης μιας και αναδεικνύουμε το ζήτημα, ακόμη και η λειτουργία του προαστιακού προς την Βοιωτία η οποία είχε απαξιωθεί, δεν είχε χρηματοδοτηθεί αλλά και ούτε είχε γίνει σοβαρή προσπάθεια για την μίσθωση λεωφορείων μεταφοράς των εργαζομένων στους σταθμούς.

Μάλιστα εργαζόμενοι που επικοινώνησαν με τον asopichos.gr τόνισαν ότι έχουν την πρόθεση να πληρώνουν και εισιτήριο στο λεωφορείο του Δήμου ή του ΟΣΕ.

Κοροϊδία

Την Πέμπτη 4/10 αντιπροσωπεία εργαζομένων της Βοιωτίας συναντήθηκε με αρμοδίους του ΟΣΕ στην Αθήνα και η απάντηση που έλαβαν ήταν ότι ξέμειναν από το χαρτί – λογισμικό για την έκδοση των καρτών!!!

Ας είναι και αν είναι έτσι ας προμηθευτούν χαρτί και να λήξει η ταλαιπωρία των ανθρώπων. Μέχρι τότε ακούει κανείς να επιλύσει το θέμα και να δώσει επίσημες εξηγήσεις;

Ο προαστιακός ήρθε θα μείνει;

Με αυτόν τον τίτλο το 2017 υποδεχτήκαμε στον ΑΣΩΠΙΧΟ τον προαστιακό στη Βοιωτία αλλά τα πράγματα ΔΥΣΤΥΧΩΣ μας διακίωσαν.

Διαβάστε το κείμενο…

ΜΑΡΤΙΟΣ 27, 2017

Μετά από χρόνια υποσχέσεων, η έλευση του Προαστιακού έγινε πραγματικότητα. Ηδη γίνονται (πειραματικά) τα δρομολόγια από 20 Φεβρουαρίου, προς Βοιωτία, με συχνότητα Δευτέρα έως Παρασκευή από Αθήνα 04:24 και επιστροφή με ώρα άφιξης άφιξη στην Αθήνα 08:32.

Τα πράγματα όμως δεν φαίνονται ρόδινα για την επιβίωση του εν λόγω δρομολογίου.

Οι πόλεις προορισμού δεν εξυπηρετούνται από δρομολόγια σύνδεσης με λεωφορεία από και προς τους σταθμούς. Επίσης ήδη τέθηκε αίτημα δημιουργίας και άλλου σταθμού.

Αιτήματα απολύτως δικαιολογημένα. Όμως αν η χρήση δεν καθιστά βιώσιμα τέτοια προγράμματα, απλά δεν θα πραγματοποιηθούν ή ακόμη πιθανώς τα δρομολόγια θα καταργηθούν .

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε αυτή τη φάση και με την εμπειρία των δρομολογίων ενός μηνός (20/2-20/3) έστειλε τα πρώτα προειδοποιητικά μηνύματα.

«Αν το πρόγραμμα δεν είναι κερδοφόρο για τον ΟΣΕ δεν πρόκειται να υλοποιηθεί».

Θυμίζουμε ότι πριν την έναρξη των δρομολογίων ο Υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης είχε χαρακτηρίσει το νέο δρομολόγιο «απολύτως βιώσιμο»

Οι εργαζόμενοι θέλουν τον Προαστιακό αλλά θα πρέπει να υπάρξει και η κατάλληλη υποστήριξη. Οι δήμοι θα πρέπει να επενδύσουν στο πρόγραμμα και να υλοποιήσουν δρομολόγια από και προς τους σταθμούς αλλά προβληματίζονται:

«Θα είναι βιώσιμα αυτά τα προγράμματα; Αν όχι, πώς να τα υλοποιήσουμε σε καιρό κρίσης; Μπορούν οι εργαζόμενοι να πληρώσουν κι άλλο εισιτήριο;… »

Εγείρονται βέβαια ερωτηματικά… Έγιναν από ΠΡΙΝ οικονομικοτεχνικές μελέτες; Αν ναι, τι αντιστοιχεί σε κάθε Δήμο; Ενημερώθηκαν οι Δήμοι γι αυτό; Το δέχτηκαν;

Πολύ αμφιβάλλουμε αν έγιναν ΕΤΣΙ όλα αυτά… Για άλλη μια φορά ζητάμε κάτι το οποίο δεν έχουμε προγραμματίσει και δεν μπορούμε να υλοποιήσουμε.
Για άλλη μια φορά θριάμβευσε το «ας έρθει και βλέπουμε».

Αναμφίβολα και πρέπει να στηρίξουμε αυτά τα δρομολόγια.

Η πρόσφατη σύσκεψη ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΔΗΜΑΡΧΩΝ έδειξε, πάλι, ότι πετάμε το μπαλάκι για την επίλυση στην κεντρική εξουσία;

Ας συνεργαστούν οι όμοροι Δήμοι για την λύση του προβλήματος και ας σταματήσει πια το «εμείς το ζητήσαμε, μας το φέρατε, λύστε μας τώρα και το πρόβλημα… έρχονται κι εκλογές»…

Have your say