Τα δρομολόγια πρόκειται να ξεκινήσουν από το νέο έτος και η συχνότητα τους θα είναι αντίστοιχη με εκείνη της Χαλκίδας.
Η επέκταση μέχρι τη Λιβαδειά σαν απόσταση είναι περίπου ίδια με το Αθήνα-Κιάτο. Το αίτημα της επέκταση αποτελεί αίτημα όλων των φορέων και πολιτών της περιοχής και όταν ξεκινήσουν τα δρομολόγια η χρονοαπόσταση θα είναι περίπου στην 1 ώρα.
Η απόσταση Θήβας-Αθήνας είναι περίπου παρόμοια με εκείνη της Χαλκίδας ενώ πληθυσμιακά η Θήβα βρίσκεται αρκετά πιο χαμηλά. Η γραμμή θα προς Θήβα και Λιβαδειά θα μπορεί δυνητικά να εξυπηρετήσει τους χειμερινούς μήνες (με τη δρομολόγηση και τοπικών δρομολογίων με λεωφορεία) ακόμα και την Αράχωβα αλλά και το αρχαιολογικό μέρος των Δελφών με την απόσταση Λιβαδειάς-Αράχωβας να είναι περίπου 32χλμ.
Να θυμίσουμε πως στον αρχικό σχεδιασμό του Προαστιακού της Αθήνας οι 2 βόρειες γραμμές του δικτύου ήταν προς Χαλκίδα και προς Θήβα με δυνατότητα επέκτασης μέχρι τη Λιβαδειά.
Δήλωση Νίκου Θηβαίου
Το χρόνιο αίτημα των κατοίκων και των τοπικών αρχών της Βοιωτίας για επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου στη Λιβαδειά παίρνει σάρκα και οστά, όπως ανακοίνωσε εχθές ο Υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.
Το έργο αναμένεται να εξυπηρετήσει άμεσα εκατοντάδες εργαζόμενους και πολίτες που μετακινούνται καθημερινά από το νομό Βοιωτίας προς το λεκανοπέδιο Αττικής, δίνοντας ώθηση στην ευρύτερη περιοχή. Ο Υπουργός χαρακτήρισε το νέο δρομολόγιο «απολύτως βιώσιμο» και υπενθύμισε πως συνδέεται με την ολοκλήρωση των εργασιών ηλεκτροκίνησης μέχρι το Λιανοκλάδι, τον Ιούνιο του 2017.