Απόψεις

ΠΡΟΣΟΧΗ Τα Μ.Κ.Δ. βλάπτουν τους υποψηφίους

Αναμφισβήτητα τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Μ.Κ.Δ.) και γνωστά επίσης ως Social Media έχουν μπει στη ζωή μας και έχουν ένα μεγάλο μερίδιο στην κυκλοφορία της πληροφορίας.

Οι περισσότεροι χρήστες ΔΕΝ διαβάζουν, παρά μόνο βλέπουν φωτογραφικά την πληροφορία. Δεν «ανοίγουν» καν τον σχετικό σύνδεσμο να διαβάσουν. Έτσι γίνονται κοινωνοί μιας δημοσίευσης που δεν γνωρίζουν αλλά επειδή τους άρεσε ο τίτλος και ο οποίος σε πάμπολλες των  περιπτώσεων δεν έχει σχέση με το περιεχόμενο.

Όμως, παρόλα αυτά υιοθετούμε και αναπαράγουμε πληροφορίες. Κάνουμε Like σε κάτι που ουσιαστικά δεν ξέρουμε, απλά για να κερδίσουμε εντυπώσεις. Ετσι όμως κερδίζουν και οι εταιρείες. Δεν έχετε δει πως αν κάνετε like σε ένα θέμα, αμέσως μετά σας εμφανίζεται ένα παρεμφερές άρθρο ή διαφήμιση;     

Σε αυτό το μήκος κύματος και οι υποψήφιοι* στις εκλογές, εκμεταλλεύονται τα Μ.Κ.Δ., βγάζουν καλές φωτογραφίες (ας είναι καλά το Photoshop) και βρίσκουν ευφάνταστα συνθήματα τα οποία κοινοποιούν στον τοίχο τους ή στους τοίχους φίλων τους. {* και Σύλλογοι, Φορείς υιοθετούν αυτή την τακτική}

Σε πολλές των περιπτώσεων ακόμη και τα προγράμματα των συνδυασμών αναρτώνται στο FB. Ας ψάξουν οι υποψήφιοι να μάθουν πόσοι και ποιοι κατάφεραν να τα διαβάσουν…

Στα Μ.Κ.Δ. βρίσκουμε μόνο όσους συμφωνούν μαζί μας! Εμείς όμως θέλουμε και πρέπει να πείσουμε, ενώ, όπως δείχνουν οι έρευνες, ακόμη δεν εκμεταλλευόμαστε την αλληλεπίδραση και ούτε χρησιμοποιούμε τις μεγάλες δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο.

Στη βόλτα μας στα Μ.Κ.Δ. αναπαράγουμε τους εαυτούς μας. Κι αυτό γιατί δεν μπορεί να συνταχθεί μια πραγματική και αποτελεσματική επιχειρηματολογία. Απλά θα προσπαθήσεις να κερδίσεις εντυπώσεις, χτυπώντας συναισθηματικά ακόμη και με ψευδή ή αληθοφανή δημοσιεύματα (Fake News) ώστε να μπορέσεις να σκεπάσεις την αξιοπιστία του άλλου και να αποκομίσεις οφέλη.

Τα επιτελεία των υποψήφιων (και οι μεμονωμένοι) δεν μπαίνουν καν στον κόπο να στείλουν Δελτία Τύπου στα ΜΜΕ! Θεωρούν ότι οι Δημοσιογράφοι θα τα αναζητήσουν από τους τοίχους τους στο FB!

Δεν ψάχνει και δεν μπορεί ο Συντάκτης να δει όλους τους τοίχους των υποψηφίων!!!

Οι ενδιαφερόμενοι για την προβολή τους από τα ΜΜΕ, θα πρέπει να δίνουν την πληροφορία η οποία στη συνέχεια θα παρουσιαστεί με κάθε δεοντολογία, υπευθυνότητα και σεβασμό στην κοινή γνώμη η οποία είναι και ο τελικός κριτής.

Η πολυπροβολή (και πληρωμένη) και το ψάρεμα ψήφων από τα Μ.Κ.Δ. βλάπτει σοβαρά τους υποψηφίους, γιατί βγάζει στη φόρα και πολλά τρωτά σημεία.

Να μου το θυμηθείτε…

Have your say

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.