Η επίσκεψη του Υπουργού Παιδείας, κ. Γαβρόγλου, με αφορμή τα εγκαίνια του Μουσικού σχολείου στον Αγ. Γεώργιο Βοιωτίας, κρίνεται ιδιαιτέρως υποκριτική όπως εξάλλου στο σύνολο της και η Κυβέρνηση του άκρατου λαϊκισμού που υπηρετεί.
Ο κ. Γαβρόγλου, συμβολίζει την ιδεοληπτική αριστερά που υπερασπίζεται την ανομία στα Πανεπιστήμια (εις βάρος της επαρχιακής οικογένειας, που μοχθεί για να σπουδάσει τα παιδιά της), που θεωρεί ότι « η καριέρα είναι χολέρα» και που αξιολογεί την αύξηση των μετακλητών υπαλλήλων (αριθμός ρεκόρ επί Σύριζα) ως σημαντικότερη από τους καθηγητές στα σχολεία.
Συνιστούμε στον κύριο Υπουργό να μην σταματήσει την περιοδεία του στον Άγιο Γεώργιο αλλά να επισκεφτεί και άλλα σχολεία της Βοιωτίας (πχ. στην Αράχωβα, στο Σχηματάρι, στα Οινόφυτα, στην Δομβραίνα, στα Άσπρα Σπίτια κτλ) εξηγώντας μας τους λόγους που μας θεωρεί πολίτες δεύτερης κατηγορίας, αφού οι ελλείψεις σε καθηγητές προκαλούν τεράστια προβλήματα στην μαθητική κοινότητα με συνολικά κενά, στην Βοιωτία, 1.300 διδακτικών ωρών. Εσχάτως και αφού έφτασαν τα Χριστούγεννα, ξεκίνησαν να έρχονται αναπληρωτές με σκοπό να ικανοποιηθούν κάποιες από τις ελλείψεις ενώ πολλοί καθηγητές καλύπτουν μαθήματα σε διαφορετικά σχολεία με μεγάλη χιλιομετρική απόσταση μεταξύ τους.
Κύριε Γαβρόγλου,
ορθώς προγραμματίσατε την επίσκεψη σας ημέρα Κυριακή. Είναι η μία από τις δυο ημέρες (η άλλη είναι το Σάββατο) που τα σχολεία της Βοιωτίας λειτουργούν απρόσκοπτα και χωρίς ελλείψεις, μιας και είναι κλειστά.
Αφήστε όμως τις φιέστες και ασχοληθείτε αμερόληπτα με τα σοβαρά προβλήματα της Παιδείας, όσος καιρός σας μένει ακόμη ως Υπουργός, αφού σύντομα ο Ελληνικός λαός και η νεολαία, που τόσες φορές την έχετε λοιδορήσει με τους διχαστικούς σας χαρακτηρισμούς, θα αποτυπώσουν στην κάλπη ότι σας θεωρούν την χειρότερη Κυβέρνηση που γνώρισε η χώρα μας.
Νομαρχιακή Επιτροπή
ΟΝΝΕΔ Βοιωτίας
Detect language Afrikaans Albanian Amharic Arabic Armenian Azerbaijani Basque Belarusian Bengali Bosnian Bulgarian Catalan Cebuano Chichewa Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Corsican Croatian Czech Danish Dutch English Esperanto Estonian Filipino Finnish French Frisian Galician Georgian German Greek Gujarati Haitian Creole Hausa Hawaiian Hebrew Hindi Hmong Hungarian Icelandic Igbo Indonesian Irish Italian Japanese Javanese Kannada Kazakh Khmer Korean Kurdish Kyrgyz Lao Latin Latvian Lithuanian Luxembourgish Macedonian Malagasy Malay Malayalam Maltese Maori Marathi Mongolian Myanmar (Burmese) Nepali Norwegian Pashto Persian Polish Portuguese Punjabi Romanian Russian Samoan Scots Gaelic Serbian Sesotho Shona Sindhi Sinhala Slovak Slovenian Somali Spanish Sundanese Swahili Swedish Tajik Tamil Telugu Thai Turkish Ukrainian Urdu Uzbek Vietnamese Welsh Xhosa Yiddish Yoruba Zulu |
Afrikaans Albanian Amharic Arabic Armenian Azerbaijani Basque Belarusian Bengali Bosnian Bulgarian Catalan Cebuano Chichewa Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Corsican Croatian Czech Danish Dutch English Esperanto Estonian Filipino Finnish French Frisian Galician Georgian German Greek Gujarati Haitian Creole Hausa Hawaiian Hebrew Hindi Hmong Hungarian Icelandic Igbo Indonesian Irish Italian Japanese Javanese Kannada Kazakh Khmer Korean Kurdish Kyrgyz Lao Latin Latvian Lithuanian Luxembourgish Macedonian Malagasy Malay Malayalam Maltese Maori Marathi Mongolian Myanmar (Burmese) Nepali Norwegian Pashto Persian Polish Portuguese Punjabi Romanian Russian Samoan Scots Gaelic Serbian Sesotho Shona Sindhi Sinhala Slovak Slovenian Somali Spanish Sundanese Swahili Swedish Tajik Tamil Telugu Thai Turkish Ukrainian Urdu Uzbek Vietnamese Welsh Xhosa Yiddish Yoruba Zulu |