Asopichos Logo
19-04-2024
Asopichos Logo
105

Σεμινάριο για τον Τουρισμό στη Θήβα

< 3 λεπτά
22.03.18 • 18:46
#Tags:

Ο Σύνδεσμος Προστασίας και Ορθολογικής Ανάπτυξης Κορινθιακού Κόλπου “Ο Αρίων” σε συνεργασία με την Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης Δήμου Θηβαίων  διοργανώνουν σεμινάριο με θέμα : “Ανθρώπινες και Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό”, τη Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018 και από ώρες 16:00 έως 20:00 στο Συνεδριακό Κέντρο Θήβας.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες που έχουν άμεση, έμμεση ή εν δυνάμει σχέση με τον τουρισμό, σε φορείς πολιτισμού, αθλητισμού και γενικά σε όποιον ενδιαφέρεται για τουριστικά θέματα.

Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Δηλώσεις συμμετοχής στο τηλέφωνο 2262350672,  από ώρες 09:00 έως 14:00 (Γραφείο Τουρισμού Δ.Θηβαίων) μέχρι την Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018 .

Η θεματολογία περιλαμβάνει : τις ανθρώπινες σχέσεις στη λογική της υπηρεσίας του ανθρώπου προς τον άνθρωπο, τις δημόσιες σχέσεις σε ότι κυρίως αφορά στην εδραίωση της εμπιστοσύνης μεταξύ του παρόχου των υπηρεσιών με τον καταναλωτή, την επικοινωνία με ανάλυση μεθόδων μετάδοσης μηνυμάτων και πειθούς καθώς και βέλτιστες πρακτικές.

Τα σεμινάρια θα γίνουν από τον καθηγητή τουριστικών σπουδών και επικεφαλής της εταιρείας συμβούλων τουρισμού του ΣΠΟΑΚ κ. Νότη Μαρτάκη.

Ακολουθεί αναλυτικά η ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ:

Α. ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
α. Ελευθερία συμπεριφοράς/ιδιωτικότητα
β. Όρια ελευθερίας συμπεριφοράς/Νόμοι/Κανόνες (Απαλλοτρίωση ελευθερίας στο όνομα της ομαλής λειτουργίας των Κοινωνιών).
γ. Η συμπεριφορά του καταναλωτή διακοπών
δ. Οι ανθρώπινες σχέσεις στον Τουρισμό (Υπηρεσία του ανθρώπου προς τον άνθρωπο)
ε. Τα κίνητρα των ανθρώπινων πράξεων: πολεμικό (αθλητισμός, περιπέτεια), κίνητρο αναγκών (αυτοσυντήρηση-ασφάλεια), κίνητρο χαράς (ψυχαγωγία) και κίνητρο στοργής (φιλία, ανθρωπισμός).
στ. Ο άνθρωπος κατά τον Ιονέσκο (συμπεριφορά).
Διάρκεια: 60 λεπτά.

Β. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
α. Ο άνθρωπος ως κοινωνικό όν.
β. Τα στοιχεία της επικοινωνίας : Πομπός-δέκτης- μήνυμα (ανάλυση).
γ. Η κουλτούρα ( ανάλυση συνθετικών στοιχείων)
δ. Η μετάδοση μηνυμάτων (μαζοψυχή/συλλογική συνείδηση).
ε. Λογική/Θυμικό
στ. Λογική-πειθώ-επιχείρημα
ζ. Θυμικό-υποβολή-αξίωμα(δόγμα).
η. Συνειδητό-Υποσυνείδητο
θ. Εφαρμογές της υποβολής ( πείραμα Παυλώφ) στον Τουρισμό. ι. Χρωματοθεραπεία (επηρεασμός των χρωμάτων στη συμπεριφορά του πελάτη).
Διάρκεια : 60 λεπτά

Γ. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
α. Ορισμός- Ανάλυση
β. Η εμπιστοσύνη στη σχέση του παρόχου των υπηρεσιών με τον καταναλωτή
γ. Ο «γυάλινος πύργος» ως εφαρμογή των εσωτερικών και εξωτερικών δημοσίων σχέσεων.
δ. Εσωτερικές δημόσιες σχέσεις (σχέσεις διοίκησης-εργαζομένων, κίνητρα αποδοτικότητας- Βιομηχανικές Σχέσεις).
ε. Εξωτερικές Δημόσιες Σχέσεις (Σχέσεις επιχείρησης - πελάτη κατά την παραμονή του στην επιχείρηση και μετά την αποχώρησή του).
Διάρκεια : 60 λεπτά.

Δ. CASE STUDIES
α. Το χαμόγελο ως μέσο προσέγγισης
β. Ο χαιρετισμός με ονοματοδοσία πελάτη
γ. Ο θόρυβος του καθαρισμού vs η ηρεμία του πελάτη
δ. Το τηλεφωνικό κέντρο.
ε. Οι τουαλέτες.
Διάρκεια : 30 λεπτά

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 4 ΩΡΕΣ ΜΕ 10ΛΕΠΤΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ.

asopichos efimerida viotia clip
Asopichos Logo white
Θέλοντας να αποδώσουμε τιμή στον πρόγονό μας, τον Ορχομένιο Ολυμπιονίκη δώσαμε το όνομά του στη προσπάθειά μας. Μέγιστη τιμή και βαριά κληρονομιά την οποία θα προσπαθήσουμε να υπερασπιστούμε. Ονομάσαμε Ασώπιχο την ιστοσελίδα μας γιατί ο Ολυμπιονίκης, ανήκει σε όλους, όπως και η ιστοσελίδα μας. Γιατί η αλήθεια και η ενημέρωση χρειάζονται μεγάλη προσπάθεια, είναι ένας συνεχής αγώνας δρόμου…

Ακολουθήστε μας

menu-circle